MC21 - Aljoša Bagola

Aljoša Bagola - Kreativni direktor in vodja oglaševanja v agenciji Pristop

bagola

1. Na kaj je Aljoša Bagola najbolj ponosen?

Na svoje izdelke, ki ljudi zabavajo in motivirajo.

2. Te lahko najdemo na Facebook-u ali Twitter-ju?

Da. Aljoša Bagola in @aljosabagola.

3. Raje kava ob sončenem vzhodu ali kozarec vina ob sončnem zahodu?

Brez kave ne gre, brez vina pa zmorem. A v idealnem dnevu se zgodi oboje. Sploh če vmes naredim še  kakšen dober oglas.

4. S katero znano osebo bi se zlahka odpravil na večerjo?

Z Barackom Obamo.

5. Kako skrbiš za čistejše okolje?

Naš odnos do okolja je kompleksen in veliko stvari počnemo le zato, da si zmanjšamo občutek krivde, ker smo najbolj onesnažujoča generacija v zgodovini človeštva. Sam poskušam čim več razdalj prepešačiti in prekolesariti ter vestno ločevati odpadke.

6. Katero glasbo boš zagotovo vzel na samotni otok?

Ponavadi so ta vprašanja v pogojniku, hehe. No, a če se bom že zavestno odpravil na samotni otok, ne bo šlo brez Miles Davisa, Pearl Jam in Balladera.

7. Raje Slovenija ali raje Združene države Evrope?

Slovenija v dobri družbi.

8. Če bi bil Miss sveta, za kaj bi si najbolj prizadeval?

Za nemaltretiranje žensk. Tudi s podobnimi izbori.

9. Opravljaš kdaj prostovoljno delo?

Tudi. In rad finančno prispevam različnim incijativam. Naša agencija pa tudi brezplačno ustvarja za nevladne organizacije kot so Amnesty International, Europa Donna, sodelujemo z nevladnimi organizacijami za zmanjševanje škode pri zasvojenosti z drogami, z organizacijo, ki organizira vseslovensko akcijo Očistimo Slovenijo, ipd.

10. Tvoj nasvet mladim bi bil?

Bodite zvesti svojemu talentu in ga uresničite. To je človekova edina dolžnost v življenju.

11. Zakaj v svet oglaševanja?

Ker je polno izzivov, odgovornosti in priložnosti za relevantno ustvarjanje.

12. Kdaj pri svojem delu najbolj uživaš?

Ko se v dobrem timu krešejo dobre ideje in ko z njimi navdihujemo ljudi.

13. Kateri zvrst oglaševanja ti  najbolj ugaja, oziroma se z njim najraje ukvarjaš?

Po službeni dolžnosti se ukvarjam z vsemi, najraje pa s televizijskimi oglasi in celovitimi oglaševalskimi kampanjami.

14. Je kljub kriznim časom v svetu, še vedno dovolj pozitivnega navdiha za kreativne ljudi?

V teh časih medijske reprodukcije zamorjenosti in brezizglednega položaja je pozitivne alfa valove, ki so nujni za dobro ustvarjanje, težko zagotoviti. Veliko je tudi strahov, zavezanih rok in pomanjkanja poguma pri ključnih odločevalcih. A navdih je nekaj, kar si moraš sam poiskati in s svojo energijo stvari gnati naprej. Najhujše je, če v življenju zaradi drugih postaneš cinik.

15. Kakšni so tvoji načrti za prihodnost? Te morda mika delo v tujini?

Moji načrti so, kot pravim, gnati stvari naprej. V Sloveniji imam družino, prijatelje ter odgovorno, izčrpavajočo, a zaenkrat še izpolnjujočo službo. Še vedno so mi pa mamljivi Berlin, London in New York.

16. Če bi lahko, pod katero reklamo, bi se podpisal kot avtor?

Pod serijo oglasov za Voklswagen Beetle iz 1960-ih, ki so zanetili t.i. kreativno revolucijo. Njih avtorja sta sta Bill Bernbach in Helmut Krone. Tista, ki sta spremenila stvari možakarjem, ki jih lahko občudujete v seriji Mad Men (Oglaševalci).

17. Lahko rečemo, da je oglaševanje neke vrste umetnost?

Niti ne. Oglaševanje je prepričevalno komuniciranje, ki vključuje tudi produkcijska orodja značilna za umetniško ustvarjanje, a se od umetnosti razlikuje v svojem namenu. Ta je v oglaševanju prepričevalno komunicirati, ali po domače prodajati, v umetnosti pa katarza avtorja in razširjanje spoznanj odjemalcev.

18. Kakšno je tvoje splošno mnenje o oglaševalski sceni v Sloveniji?

Slovensko oglaševanje je (bilo) zelo dobro. To smo dokazali že s številnimi mednarodnimi nagradami in uspehi. Problem je v tem, da smo za tuje korporacije statistično neznačilni in nas zato v oglasnem bloku zasujejo s stupidnimi, slabo sinhroniziranimi oglasi za praške, čistila in tako pogrdijo vits o oglaševanju. Zato ljudje ne marajo oglaševanja, so jim pa všeč posamezni oglasi. Moj zadnji tak oglas, Lubčka mi je dala za Planet SiOL, je takšen primer vsesplošne všečnosti, ki bodri z lepo in navdihujočo zgodbo.

19. S katerim znanim imenom iz sveta oglaševanja, bi rad nekoč sodeloval?

Z režiserjem Spike Jonez-om.

20. Je danes reklamna seksipilnost dovolj, da se izdelek proda?

Ponavadi je dovolj, da pritegne pozornost. Seksipilnost, golota in seks so v oglasih legitimni le, če so relevantna za izdelek ali storitev. Zato se sam goloti, kot tudi psičkom in luštnim dojenčkom, ki so manevri za pritegovanje pozornosti brez idej, v svojih oglasih izogibam.  

21. POSTAVI SVOJE VPRAŠANJE MLADINSKEMU CENTRU HIŠA MLADIH !

Kako ste pa vi najraje kreativni?

Tako, da mladim pomagamo uresničevati želje in ideje, na način, ki je drugačen od ostalih! :)

Email

Prijavi se na
e-obvestila

Izpolni podatke v spodnjem obrazcu!

Sklop*:

1 + 5 =